Gdzie kupić Xiaomi Viomi V2 PRO? – oferta Geekbuying
Regularnie dostaję od Was pytania o świetny robot sprzątający, który niedawno recenzowałem, czyli Xiaomi Viomi V2 PRO. Sprzęt okazał się być wyjątkowo dobry pod względem relacji ceny do jakości. Tym samym co jakiś czas podpytujecie: gdzie warto go kupić? Moja odpowiedź jest od dłuższego czasu niezmienna – sprawdźcie dlaczego.
Xiaomi Viomi V2 PRO z Geekbuying
Miejscem gdzie zdecydowanie najlepiej zamawiać obecnie Xiaomi Viomi V2 PRO jest sklep geekbuying.com. Przede wszystkim oferuje on cały czas atrakcyjne ceny. Obecnie robota można tam kupić za 1495 zł (cena nieznacznie waha się w zależności od kursu dolara i aktualnej promocji) z kodem rabatowym: V2PRO380.
Poza ceną warto jednak zwrócić uwagę na dwie inne istotne rzeczy: po pierwsze oferta sklepu dotyczy wariantu robota sprzedawanego z 3 pojemnikami (na wodę, na kurz i 2 w 1). Niestety sporo osób nie zwraca na to uwagi i kupuje robota tylko z 2 pojemnikami.
Kolejny i chyba największy atut oferty geekbuying to znajdujący się w Polsce magazyn (opisany jako Europe). Dzięki temu nie musimy martwić się o jakiekolwiek dodatkowe opłaty związane z importem, a sprzęt otrzymamy w zaledwie kilka dni od zamówienia.
Xiaomi Viomi V2 PRO – super sprzęt w niskiej cenie
Dlaczego warto zainteresować się właśnie robotem Xiaomi Viomi V2 PRO? Jak już wspomniałem, oferuje on świetny przelicznik cena/jakość. Od dłuższego czasu na swoim blogu rekomenduję głównie innego robota odkurzająco-mopującego, czyli Roborocka S6. Xiaomi Viomi V2 PRO jest natomiast do niego bardzo podobny, a można go kupić znacznie taniej.
Ogromna moc ssąca – 2100 Pa
Jednym z wyróżników Xiaomi Viomi V2 PRO jest niewątpliwie bardzo duża moc ssąca aż 2100 Pa – to jeden z najlepszych wyników na rynku.
Odkurzanie, mopowanie lub jedno i drugie jednocześnie
Robotów tego typu oferujących nie tylko odkurzanie, ale i mopowanie jest już całkiem sporo. Nie każdy jednak umożliwia również jednoczesne mopowanie i odkurzanie. Xiaomi Viomi V2 PRO oferuje natomiast aż 3 różne pojemniki i 3 warianty sprzątania.
Obsługa przez aplikację Xiaomi Home
Dużym atutem Xiaomi Viomi V2 PRO jest również współpraca z aplikacją Xiaomi Home. Za jej pośrednictwem mamy dostęp do ogromnej ilości funkcji. W apce możemy zmieniać wiele ustawień pracy robota, programować jego samodzielną pracę oraz mieć podgląd na żywo na to co robi robot z dowolnego miejsca na Ziemi. Viomi V2 PRO jako jeden z nielicznych robotów na rynku umożliwia również podział mapy mieszkania na pokoje. Dzięki temu możemy robotowi w łatwy sposób kazać posprzątać np. tylko kuchnię, albo sypialnię.
Należy również podkreślić, że oprogramowanie robota jest stale udoskonalane, dzięki czemu sprzęt coraz lepiej skanuje sprzątane pomieszczenia, a docelowo ma uzyskać również nowe funkcje. Więcej informacji na temat tego sprzętu znajdziecie w jego recenzji pod tym linkiem.
Tym samym, jeżeli szukacie robota sprzątającego o dużych możliwościach przy niewielkiej cenie, jeszcze raz polecam Wam ofertę geekbuying.com. Koniecznie z kodem rabatowym: V2PRO380
Dodaj komentarz
Anuluj pisanie odpowiedzi
Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.
V2 S5 i S6 – ścisła czołówka. W zasadzie podobne roboty (ten sam producent)
V2 jest na rynku od około pół roku, ale już widać że będzie wiodącym produktem. Wystarczy zobaczyć liczbę podrabianych akcesoriów. Bateria wystarczy na posprzątanie na jednym ładowaniu około 100-120 m2. Ale to nie limit bo jak się rozładuje to pojedzie do bazy i po doładowaniu dokończy.
Co do kilku map i pięter się nie wypowiadam bo nie testowałem i nie wiem jak to działa w tych robotach i czy ma jakiś sens.
Dla pełnej wygody użytkowania polecam zakupić dodatkową szczotkę główną (jedna jest w robocie a drugą czyścimy – myjemy i schnie) Filtr HEPA przy codziennym sprzątaniu, moim zdaniem, należy wymienić co 2 max 3 miesiące. U mnie po 5 miesiącach pomimo mycia był wyraźnie „zatkany”
ps. Ja też kupiłem 2 sztuki z geekbuing – zero problemów z tym sklepem.
Pełna zgoda. 5 miesięcy na jednym filtrze to i tak całkiem długo przy regularnym sprzątaniu.
proszę o pomoc posiadam S5 MAX i jak zaczyna mopować pojawia się komunikat głosowy nie do końca zrozumiały ….Water Tank….Belt czy jest to jakaś awaria ?
W wykropkowanych miejscach są angielskie słowa ale ciężko je zrozumieć
Arturze, artykuł dotyczy innego sprzętu. Jak tylko zrecenzuję wspomnianego przez Ciebie S5 MAX, będę zapewne wiedział nieco więcej na temat jego działania.
jak wygląda kwestia gwarancji?
roczna
Witam.
Zdecydowałam się na kupno Xiaomi Viomi V2 PRO, jednak jak zaznaczam ze wysyłka ma być z Europa to pokazuje brak na stanie, gdy zaznaczę aby wysyłka była z Niemiec można kupić ale nie mogę przejść przez arkusz gdzie wpisuje się adres do wysyłki i nr telefonu i właśnie z tym nr telefonu coś jest nie tak, bo jak go wpiszę to cały czas pokazuje na czerwono, że mam wpisać cyfry od 2 do 60 i nie mogę przejść dalej do zapłaty.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Czy jak zaznaczę wysyłkę z Niemiec czy Włoch to będę musiała zapłacić cło?
Cła nie musisz płacić bo jak kupujesz coś wewnątrz Unii to go nie musisz płacić. Natomiast z tym numerem to nie mam pojęcia w czym problem. Może zjadłeś jakąś cyfrę? Powinnno być automatycznie wybrane +48, a następnie 9 cyfr. Może niechcący wpisałeś spację, albo jakiś myślnik?
Witam, rozważam zakup Viomi V2 pro lub Roborock S6. Który z nich nada się lepiej dla rodziny z 3 dzieci + kot z długą sierścią, mieszkanie jednopoziomowe 60 m2? Mamy w dużym pokoju meble na nóżkach 8 cm i nie chciałabym aby się tam blokowały, choć raczej żaden tam się nie zmieści jak wynika z wymiarów.
Zależy mi na dużej mocy ssącej już na podstawowym trybie używania a nie na jakimś turbo (z uwagi na sierść i sporo piasku z butów dzieci) i możliwości wyboru miejsca pracy, np tylko korytarz. Ważne też żeby miał duży pojemnik, jakieś zapasowe akcesoria w zestawie i aby szczotki czy inne akcesoria były łatwo dostępne i w miarę niedrogie.
Który będzie lepszy?
Oba sprzęty są bardzo podobne i spokojnie spełnią Twoje wymagania. Obecnie brałbym wspomniany w artykule Viomi V2 PRO bo jest znacznie tańszy. Moc możesz ustawić według własnych potrzeb, Jak ustawisz na maksymalna, to cały czas będzie z taka siłą odkurzać, chyba że zmienisz ustawienie w aplikacji. Szczotki, filtry itp są już dostępne i relatywnie tanie.
rodzice kupili v2 pro i poziom baterii na aplikacji spada zamiast rosnąć podczas ładowania.Dioda na robocie świecila na czerwona następnie na niebiesko.Pada bateria? czy to błąd aplikacji?
robot dzisiaj dopiero podłączony
a na pewno ładuje się? może coś nie łączy?
Po sprzataniu podjeżdżał do bazy z baterią na poziomie 42% i bateria spadała do 23%.
Dzisiaj ładuje się do 100% i wyglada,że jest ok.
rodzice jeszcze będą obserwować.
Dziękuje.
Hej,
zakupiłem tego robota ze wskazanej oferty i dzisiaj otrzymałem. Niestety na pudełku nie mam napisane „Version: Pro”, a oglądając Twoją recenzję wskazywałeś, aby zwrócić na to uwagę. Czy w takim razie otrzymałem zwykłą wersję czy teraz na pudełkach nie ma w ogóle takiej informacji? Poza tym otrzymałem 3 pojemniki jak wskazane w Twoim artykule.
Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia jaką wersję robota otrzymałem?
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Wszystkim teraz wysyłają w kartonach bez wzmianki o „PRO”, ale to ten sam model. Ważne jakie masz pojemniki. Jak masz pojemnik 2 w 1 to jest to model pro. Starych już chyba w ogóle nie produkują.
Ekstra szybka dostawa, aż się zdziwiłem. Póki co sprzęt działa super, zapowiada się udany zakup.
Witam. Właśnie chcę kupić tego robota, ale kod promocyjny nie działa. Może jest jakis inny?
Kupiłem przez podany link z magazynu Europe. Wysłali niestety z Hiszpanii.
Hej. Jak to jest z mopowaniem? Na ile metrów kwadratowych starcza jeden zbiornik i co się dzieje z odkurzaczem jak w trakcie sprzątania zabraknie wody? Kontynuuje z samym odkurzaniem czy przerywa i wraca do bazy?
Hej, dzięki wielkie za pomoc „bez przepłacania”!!! Sprzęt kupiony. Zaskakuje swoją mądrością. Jednak martwi mnie bardzo temat mopowania 2 w 1. Filtr hepa nie jest zabezpieczony w tej wkładce w taki sposób jak przy zwykłym odkurzaniu – tam jest geniana gęsta siatka która utrzymuje heba w dużej czystości. Przez to hiltr bardzo się zabrudza, sądzę że to spora wada, tego modelu. Czy możesz poradzić gzie kupić hepa które będą pasować do odkurzacza a nie są słabą podróbką?
Stoję przed dylematem, czy zakupić V2 Pro czy może roborock s55, proszę o opinię.
Jeszcze jedno pytanie, czy na stronie Geekbuying.pl działają kody zniżkowe i czy są już aktualizacje do robienia map dwóch pięter?
Dzień Dobry, czy ktoś orientuje się jak odróżnić wersje v2 od v2 pro? Otrzymałem przesyłkę z zamówionym v2 pro z geekbuying, ale zarówno na opakowaniu, instrukcji jak i samym urządzeniu nie ma takich oznaczeń. W recenzji na youtube na opakowaniu jest to wyraźnie wskazane, na opakowaniu mojego egzemplarza naklejka jest żółta i nie ma na niej linii z „Version: Pro”
jak masz pojemnik 2 w 1 to masz PRO, obecnie pudełka wyglądają tak jak Twoje
Jest 2w1 więc wszystko Ok, dziękuję za info.
Dzień dobry,
Mam pytanie, chciałabym kupić ten odkurzacz, ale nie mam smartphona z Androidem ani Iphona. Mam starego IPada, który nie obsługuje aplikacji Mi Home a moja Nokia (Windos Phone) też nie ma wsparcia aplikacjowego.
Pytanie brzmi, czy z pozycji komputera będzie można włączyć ten odkurzacz? Albo czy da się go uruchomić z przycisków?
Czy muszę się zaopatrzyć w smartphona z możliwością zainstalowania Mi Home?
Z góry dziękuję za pomoc
Tryb automatycznego odkurzania (lub mopowania) można uruchomić samym przyciskiem na robocie, ale żeby mieć dostęp do wszystkich funkcji potrzebna jest aplikacja. Osobom, które nie mają możliwości instalacji aplikacji polecałbym raczej modele wyposażone w pilota (np iLife) – ich recenzje też są na tej stronie.
Zgadza się, chciałam kupić Ilife ale już ich nie produkują, teraz jest to ZACO. W cenie 1500 zł chyba jednak lepsze parametry oferuje Xiaomi niż ZACO.
Co do aplikacji, być może zainstaluję ją na komputerze, z google play, widziałam, że jest tam dostępna, może też będzie działać.
Witam. Ja właśnie kupiłam ten sprzent w polecanym sklepie internetowym. No i niestety dotarł do mnie taki egzemplarz, który nie umie się ładować. Przy pierwszym uruchomieniu pięknie posprzątal i nie mógł podłączyć się do bazy. Ręcznie go postawiłam na noc, z rana 0%. No i zaczęło się pisanie do costumer services, oni proszą zdjęcia i wideo, wysłałam.. 10 dni czekania, teraz piszą, że może to być problem z bazą. Piszę „tak” i znowu 3 dni czekania.. Juz prawie 3 tygodnia mam sprzęt i nie mogę go używać. Reklama ładnie przychodzi na maila, a odpowiedzi jakoś…. Pierwszy raz mam taką sytuację i czuję się zagubiona. Nie umiem wymyślić co mam robić. Może ktoś tutaj mi doradzi??? Kupiłam sprzęt właśnie z polecenia bezprzeplacania.pl.
Chyba najsensowniejsze będzie zgłoszenie reklamacji i zażądanie naprawy, wymiany robota/bazy lub zwrotu pieniędzy. A swoją drogą to jakim cudem ustaliła Pani, że robot ma 0% baterii? Na robocie nie ma przecież takiej informacji :>
No, 0% to on do mnie tak mowi „Low charge. Please charge“ mruga i się wyłącza, więc stwierdziłam, że to 0.
I właśnie zgłosiłam, zażądałam, a decyzji niema. Mieli święta w Chinach. Czat dla klientów działa, a obsługa po sprzedaży ma wolne, potem pytanie na temat bazy, moja odpowiedź i znowu cisza 3 dni..
A więc trzeba czekać, nie bardzo wiem jak mogę pomóc. Z tego co się orientuję to dzisiaj wznowili pracę po świętach (mieli przymusowo wydłużoną przerwę przez epidemię koronowirusa).
Witam, czy u kogoś pojawił się problem pojawienia się zdublowanej mapy (odbicia lustrzanego) gdy odkurzacz wjedzie w promienie słoneczne ? Sytuacja pojawiła się drugi raz oczywiście podczas nie obecności w domu, stąd przypuszczenia że wjeżdża w promienie słoneczne przy drzwiach balkonowych. Robot gubi mapę i porusza się aż padnie bateria, nie wraca do bazy.
Tak się dzieje w przypadku „spotkania” z lustrem. Robot nie rozumie że pomieszczenie w odbiciu to odbicie lustrzane, tylko widzi że jest tam kolejne pomieszczenie do którego z jakichs względów nie jest w stanie wjechać. To samo w przypadku szyby. Jeżeli jest na wysokości lasera, to robot może uznać, że za szybą jest jeszcze przestrzeń do posprzątania. Tak jest przy praktycznie każdym robocie.