Kody rabatowe Geekbuying.pl – specjalne rabaty dla czytelników BezPrzepłacania.pl
Polski oddział Geekbuying to sklep o który bardzo często pytacie, szczególnie w kontekście kodów rabatowych. Kupicie tam sporo popularnych urządzeń AGD, również tych recenzowanych na BezPrzepłacania.pl. Z uwagi na duże zainteresowanie, sklep wypuścił właśnie nową pulę kodów specjalnie dla moich czytelników.
Geekbuying.pl – jak kupować i jak płacić
Skąd wspomniana przeze mnie popularność sklepu Geekbuying.pl? Wynika z kilku rzeczy. Przede wszystkim Geekbuying to sprawdzony sklep z chińską elektroniką działający już praktycznie na całym świecie. Od dłuższego czasu działają też w Polsce, gdzie znajduje się część ich magazynów. Powstała też oddzielna strona Geekbuying.pl gdzie oferowane są produkty z szybką wysyłką z Polski. W ofercie jest sporo urządzeń, ale najczęściej są to bestsellery, czyli urządzenia cieszące się największą popularnością. Sporo z tych sprzętów miałem przyjemność recenzować. Są wśród nich odkurzacze pionowe, roboty sprzątające, pojazdy elektryczne, czy też bogata oferta sprzętu audio.
Dużym atutem sklepu jest również gwarancja na kupowane u nich sprzęty. W zależności od produkty, jest to 12 lub 24 miesiące. Więcej o gwarancji przeczytacie tutaj.
Sklep oferuje ponadto wygodne formy płatności (PayPal, Dotpay, Blik), jak również raty (Dotpay).
Najważniejsze jednak jest to, że mają tam z reguły najniższe ceny, szczególnie jeżeli chcemy zamówić sprzęt z szybką wysyłką z Polski.
Kody rabatowe Geekbuying.pl
A skoro mowa o cenach, to warto dodać, że z reguły możecie zaoszczędzić dodatkowe kilka, a niekiedy i kilkadziesiąt złotych, korzystając ze specjalnych kodów rabatowych.
Uniwersalny kod rabatowy
Zacznę od unikatowego kodu rabatowego dla moich czytelników. Wpisując: BEZPRZEPLACANIA obniżycie wartość KAŻDEGO zamówienia o 3%! Wartość rabatu może nie być powalająca, ale warto pamiętać, że kod działa na wszystkie produkty, również te przecenione. Oznacza to, że ostateczna cena będzie najczęściej znacznie lepsza niż w innych sklepach.
Kod wpisujecie w tym miejscu:
Poza powyższym kodem, mam dla Was jeszcze kilka specjalnych kodów na poszczególne produkty:
Odkurzacze pionowe:
JIMMY JV85 PRO kod rabatowy: IQSFWERM rabat: 60 zł
JIMMY JV65 PLUS kod rabatowy: FA3YZU3I rabat: 60 zł
APOSEN H21 kod rabatowy: YSLN71UN rabat: 30 zł
Roboty sprzątające:
Dreame D9 kod rabatowy: DREAMED9 rabat: 80 zł
Proscenic 850T kod rabatowy: JJTR9YFP rabat: 50 zł
360 S9 kod rabatowy: 36EUQ85N rabat: 100 zł
Pojazdy elektryczne:
Rower elektryczny FIIDO D11 kod rabatowy: U4JN25AS rabat: 120 zł
Rower elektryczny FIIDO D4S kod rabatowy: V8XZ3TFC rabat: 100 zł
Rower elektryczny FIIDO D2S kod rabatowy: J7G6RMRI rabat: 80 zł
Rower elektryczny Himo Z20 kod rabatowy: CEZ4HD19 rabat: 80 zł
Hulajnoga elektryczna KUGOO S1 PRO kod rabatowy: GGLHCUGG rabat: 50 zł
Hulajnoga elektryczna KUGOO S1 Plus kod rabatowy: Y8WLFZ8R rabat: 50 zł
Hulajnoga elektryczna KUGOO S1 kod rabatowy: 4KMDPRQN rabat: 40 zł
Sprzęt fitness:
Bieżnia elektryczna Walkingpad C1 kod rabatowy: CANWDIAZ rabat: 70 zł
Bieżnia elektryczna MERAX 2,25HP kod rabatowy: 7RCDR9K8 rabat: 100 zł
Pozostałe
Soniczna suszarka do włosów Jimmy F6 kod rabatowy: 3QP9AUK1 rabat: 35 zł
Powyższe kody rabatowe powinny działać do 1 marca lub wyczerpania zapasów. Miejcie na uwadze, że wiele promocyjnych produktów rozchodzi się bardzo szybko. Jeżeli zaistnieje taka sytuacja, przyciski „dodaj do koszyka” i „kup teraz” wyświetlą się na szaro. W takiej sytuacji musicie niestety zdecydować się na inny model lub inny kolor (o ile jest dostępny) lub czekać na kolejną dostawę. Pamiętajcie też, że może się okazać, że na niektóre produkty lepszy rabat uzyskacie wpisując kod: BEZPRZEPLACANIA
Dodaj komentarz
Anuluj pisanie odpowiedzi
Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.
Do greekmaxi może podobny kupon? 🙂
Dzieki za kodzik, akurat kupowałem głośnik Tronsmarta. Pozdro
Coś mi się wydaje że ta gwarancja to tylko na papierze jest, akurat zkiepścił mi się TV box, mail do nich wysłany wczoraj i dalej cisza, no cóż dam im jeszcze trochę czasu.
Spokojnie odpiszą. Nawet polskie sklepy nie odpowiadają od ręki na maile. Zalecam cierpliwość 😉
No i trochę czasu upłynęło, odezwy brak. Czyli w zasadzie gwarancji nie ma. Baa jest gorzej niż na Ali po tam jest jakaś ochrona kupującego przez 60 dni przynajmniej. A tu nic.
Sprawdź folder spam i wyślij mi na maila numer zamówienia, sprawdzę o co chodzi.
w spamie nic nie ma, G001475 Złożone w 2019-04-23 16:00:33
Generalnie kwota gówniana, tyle że taką. stówkę z kawałkiem można przeboleć ale jak coś kupujesz za tysiaka to już jest problem
ale wiesz, że od 23 kwietnia 2019 roku minęły już prawie dwa lata a na urządzenie które zamówiłeś masz rok gwarancji? 😐
A wiesz że się chwalą że dają 2 lata gwarancji? „Naprawimy twoje urządzenie przez okres 2 lat” Co prawda piszą gdzieś głębiej że na niektóre rok, niemniej kontaktu nie ma, tak naprawdę nie wiadomo co ma rok a co ma dwa. Z tego co pamiętam to to co kupowałem miało być 2 lata. A i ta ich roczna gwarancja jest g.. watra w przypadku braku jakiegokolwiek kontaktu.
Na stronie są wymienione produkty na które dają 2 lata gwarancji, na pozostałe jest rok. Oczernianie sklepu ze względu na to, że się czegoś nie doczytało jest wyjątkowo słabe.
Mi się w odkurzaczu popsuła szczotka i po zgłoszeniu przysłali nową. Tak więc sklep mogę polecić, z gwarancją, przynajmniej u mnie nie było problemów.
A gdzie ty widzisz oczernianie? Słabe to jest brak kontaktu. Zlewanie klienta to jest słabe.
Wystarczyło odpisać i wyjaśnić.
Tak sprawdziłem sobie opinie i nie jestem odosobniony z brakiem kontaktu. I jest to na każdym etapie. Od zamówienia po reklamację.
Próbowałeś zgłosić naprawę reklamacyjną na produkt którego gwarancja skończyła się prawie rok temu i już następnego dnia piszesz, że „ta gwarancja to tylko na papierze jest”. Niestety podobne głupoty ludzie wypisują bardzo często, a potem inni sugerują się nimi i powielają je w internecie. Z Aliexpress jest to samo. Masa ludzi nawet nie zgłasza potem reklamacji pisząc „bo słyszeli, ze nie ma gwarancji”.
W Twoim przypadku faktycznie powinni byli odpowiedzieć. Nie wiem dlaczego tak nie zrobili. Może przegapili wiadomość, a może trafiła do skrzynki „zgłoszenia po terminie”, czy coś takiego 🙂
Kiedyś była akcja z kobietą, która też pisała, że gwarancja to ściema itp bo długo czeka na naprawę, poprosiłem o numer zamówienia, zapytałem sprzedawcę o co chodzi i okazało się, że zgłosiła naprawę gwarancyjną tuż przed upływem dwuletniego terminu. Zgłoszenie przyjęli, ale kobieta wysłała towar dopiero kilka miesięcy później. Co było usterką? Spadek wytrzymałości baterii. Na naprawę (a właściwie wymianę baterii) trzeba było długo czekać od zgłoszenia, ale tylko dlatego, że kobieta zwlekała z wysyłką (można domyśleć się dlaczego). Potem jeszcze zaczęła obsmarowywać sklep. Nie zdziwiłbym się zatem, jeżeli zaczęła im się kończyć cierpliwość do cebulactwa 😉
moja wiadomość do nich brzmiała następująco:
„Dzień dobry, poniższe urządzenie przestało działać.
Świeci się tylko czerwona dieta i urządzenie nie reaguje.
Jak mogę to reklamować?
Pozdrawiam
tu imię i nazwisko, kopia rachunku itd.”
gdzie tu widzisz cebulactwo?
Kupiłeś produkt z roczną gwarancją, a maila napisałeś po 2 latach. Następnego dnia wchodzisz na stronę z kodami rabatowymi tego sklepu i piszesz, że „gwarancja to tylko na papierze jest”. Autor strony próbuje Ci pomóc i wyjaśnia w czym może tkwić problem, a Ty dalej brniesz, że „ich gwarancja jest g… warta”. Tutaj widzę cebulactwo 🙂
Chyba przez czarne okulary, raczej cebulactwem jest tekst na pierwszej stronie” naprawimy twoje urządzenie przez okres 2 lat od zakupu” obowiązkiem sklepu jest wyjaśniać wszelkie nieścisłości a nie zlewać klienta. Sprawa druga: w ciągu następnego roku firmie się zmieni polityka gwarancyjna i stwierdzi że na wszystko dają rok gwarancji. I jak ktoś coś kupił dzisiaj z roczną gwarancją to się okaże że tej gwarancji nie ma. I co z taką sytuacją można zrobić ? Ano nic. Na stronie napis się zmienił, ręce do nieba i zacisnąć zęby 😀
Coś mi się wydaje że w momencie kupowania stało na stronie produktu o 2 letniej gwarancji. Pewny nie jestem po tych 2 latach ale pamiętam że mnie 2 letnia gwarancja przekonywała.
Pawle, jeżeli już coś cytujesz to przynajmniej cytuj dokładnie. Na stronie mają „Naprawimy twoje urządzenie przez okres do 2 lat od zakupu”. Mnie też wkurzają wszelkie oferty marketingowe typu „wszystko od 5 zł”, czy też „rabat do 70%”, ale jak widzę coś takiego to już domyślam się, że oferta nie obejmuje wszystkiego. Rozumiem, że jak widzisz na Biedronce napis „rabaty do 70%” to kupujesz wszystko jak leci, a potem domagasz się tego 70% rabatu?
Nie przypominam sobie, aby zmieniali w tym czasie politykę gwarancyjną. Obawiam się po prostu że podobnie jak teraz mogłeś nie doczytać, że 2 lata nie obejmują wszystkich produktów. Zdarza się każdemu, ale robienie z tego dramatu jest marnowaniem czasu Twojego i niestety mojego również, o czytelnikach nie wspominając.
ok kończę dyskusje, niesmak pozostaje